niedziela, 3 stycznia 2010

Pisanki - karczochy i frywolki :)

Ja i Frywolka znamy sie już kilka lat. Jednak nasza przyjaźń gaśnie i rozkwita na nowo co jakiś czas. Tak byłoi tym razem. Rozkwitła nage, niespodzianie tuż po świętach Bożego Narodzenia za sprawą wielkanocnych pisanek :)
A wszystko zaczęło się od karczochowych bombek mojej koleżanki Bryśki z SL i od big jajka znalezionego w kurniku. Z jajka powstała wydmuszka, która oklejona wstążką stała się piękną pisanką - karczochem :) Oto ona:






Zaczęłam szukać inspiracji w necie co rusz napotykając piękniejsze pisanki, aż trafiłam na te frywolne :) Poszłam przeprosić moje czółenko i zabrałam się do pracy. Powstała taka fioletowa pisaneczka:



Posypały się też zamówienia na takie koszulki na jajeczka więc teraz nudzić się nie będę :)
Powstały jeszcze takie karczoszki:


I taka gotowa koszuleczka dla Marty -już zapakowana w kopertę
jutro do niej poleci :)


A ta żółto - zielona pisanka to efekt kilku godzin pracy. Wzór też jest mojego pomysłu. Postaram się narysować do niego schemacik i może wrzucę :) Na razie tylko pisaneczka :)



2 komentarze:

  1. Madziu śliczna. Nie mogę się doczekać.
    Dziękuję Ci bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu przepiekne i karczoszki i frywolki :)
    masz talent i to ogromny

    OdpowiedzUsuń