środa, 13 stycznia 2010

Zimowo :)


Dziś pomimo 13-go miałam bardzo fajny dzień. Wprawdzie pracy sporo i zimno na dworze, ale to nic. Udało mi się z Pawełkiem pójść na sanki, narobiliśmy troszkę fotek i nawet już z nich 2 scrapki skleciłam :) A to dlatego iż nie miałam dostępu do netu przez prawie pól dnia :)
Tak około 16 bardzo szybko zaczęła nachodzić mgła by w ciągu godziny całkiem zasłonić świat... Mróz spadł z -5 do -15 :( Oszroniło drzewa i już nie mogę się rana doczekać by je zobaczyć :)

 
 


A tu sdzisiejsze scrapki :)



Wa -Jolagg
Dodatki moje
Inspiracja - Nina Scraps Designs

 
 
Mapka - nr 12/1 ze strony scrap Matters
Dodatki moje :)


 
 czcionki - Arial, Kuba ręczny, barman ręczny, jiczin, Marcin drukowane
Dodatki własne
Inspiracja tutaj




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz